20 de juny del 2026

Campionat Autonòmic Individual Sub23 a Sagunt
Pòdiums per a Nayra Turvey (2), Sofia Martínez, Eric Nieto, Héctor Larrosa i Óscar Buigues

20-06-2026 El passat dissabte de vesprada es va disputar el Campionat Autonòmic Individual de la categoria sub23 a la pista d’atletisme de Sagunt, amb la participació de 6 atletes del C.A. Baleària Diànium.

El club denier seguix sumant èxits als campionats autonòmics de totes les categories, demostrant el gran estat de forma dels seus atletes i la bona gestió dels entrenaments per part dels seus entrenadors. Aquesta vegada van aconseguir 6 pòdiums autonòmics.

Els resultats van ser:
Nayra Turvey Aparicio subcampiona autonòmica en llançament de disc (23.25) i tercera en llançament de martell (22.98).
Sofia Martínez Bertomeu subcampiona autonòmica en 1500m (4:59.12).
Eric Nieto Pérez subcampió autonòmic en 400m amb tanques (55.88).
Héctor Larrosa Martínez tercer autonòmic en salt amb perxa (4.15).
Óscar Buigues Dalmau tercer autonòmic en 5000m (17:47.61).
Pablo Negre Smedema 5é en 400m (51.66).

Fotos: https://photos.app.goo.gl/E7hipfnC9pQiFQxb9
Resultats complets: https://www.facv.es/upload/2026/resultados/pdf/acta_V040_lM9YUPN8.pdf