19-06-2026 El passat divendres es va celebrar a la Plaça de
l’Ajuntament de Dénia la Gala de l’Esport. Allí van acudir els
esportistes i equips de l’E.M.A. de Dénia - C.A. Baleària Diànium.
Saúl Delgado va rebre el premi al millor esportista de Dénia 2026 per haver quedat dues vegades Campió d’Espanya, en decatló i heptatló, i per la seua victòria amb la selecció espanyola al Trofeu Ibèric Espanya-Portugal.
Cal destacar també el gran nombre dels nostres atletes premiats pels objectius assolits. Hi van ser 20 atletes, guardonats pels seus èxits individuals a nivell provincial, autonòmic, nacional i internacional. A més, es van reconéixer els pòdiums autonòmics aconseguits pels equips Sub20 masculí, Sub16 masculí i Sub14 masculí i femení.
Saúl Delgado va rebre el premi al millor esportista de Dénia 2026 per haver quedat dues vegades Campió d’Espanya, en decatló i heptatló, i per la seua victòria amb la selecció espanyola al Trofeu Ibèric Espanya-Portugal.
Cal destacar també el gran nombre dels nostres atletes premiats pels objectius assolits. Hi van ser 20 atletes, guardonats pels seus èxits individuals a nivell provincial, autonòmic, nacional i internacional. A més, es van reconéixer els pòdiums autonòmics aconseguits pels equips Sub20 masculí, Sub16 masculí i Sub14 masculí i femení.
